STOOOLT FLICKA :D

HEJ ALLA MÄNNISKOR!
JAG ÄR AS GLAD FÖR JAG KLARADE SO PROVET SOM VAR AS SVÅRT !
DÄRFÖR FICK JAG 700 KR AV MAMMA FÖR JAG KLARA DET, HEHEHEHE STAAN HERE I COME !
NU SKA JAG BARA TRÄNA PÅ 22 GLOSOR I SPANSKA SOM ÄR AS AS SVÅRA SEN SKA JAG TRÄNA MED IDA SEN HEM OCH DUSCHA SEN CHILLA FÖR VI HAR INGE DIREKT LÄXOR HAR BARA ETT OMPROV I NO OM KOLETS KRETSLOPP -.- MEN DET ÄR AS ENKELT !
LÄSTE LITE I JUSTIN BIEBER BOKEN I SKOLAN IDAG OCH DOOOG NÄR JAG
SÅG DOM DÄR BILDERNA PÅ HAN (bild där nere)
MEN VI HÖRS SENARE KRAM EMMMMAAA :D
image description
image descriptionimage descriptionimage description

KOMMENTARER


Lisa w

Vart är din skinnjacka ifrån? Jättefin och din blogg med!:3

2012-04-03 // 17:22:49
Lisa w

Skulle vara jättesnällt om du kunde svara!!!!:)

2012-04-05 // 20:04:58
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: