hatar svåra beslut,

HEEEEEEJ ALLA NÖÖÖÖÖÖRDAR O.O
i fredags kväll så var marcus & tessan här vi hade döööööööööö kul hahahahah jag looovar as kul!
båda sov här vi körde nån typ spel och jag fick straff att springa barfota ute på gården 3 varv asså det var ju massa grus där så det kändes som jag sprang på nålar .. jaja skitsamma .
på lördagen så drog tessan typ hem vid nio :O vi hann typ inte vakna innan hon gick , sen så åkte jag till stan med tilda & köpte en tröja & ett par solglasögon :)
sen på kvällen så tog jag ,tilda & tessan lite kort men vi lägger bara upp n¨åra i taget :)
idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt , jag vill verkligen få blogg.se appen att fungera så jag kan blogga där det är så krångligt att gå inte på sidan och skriva in namnet o allt hela tiden ..
kram emma

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: