haha svar på en onödig kommentar

npn kommenterade att jag hade haft samma tröja i flera dagar ..
1. Det finns tvättmaskin, eller du kanske inte har nån föresten.
2. Jag har inte haft den så många gånger man kanske kan tro men jag lägger inte ut alla bilder på samma gång och tar nåra itaget så därför har jag samma tröja eftersom jag har tagit bilderna samma dag förutom idag!
3. Det är min favorit tröja & så har jag knappt några klädet för har lånat ut typ allt till kompisar..
Hoppad du är nöjd nu och jag vet vem du är din**** sak

KOMMENTARER


bajs

men jag har ju sett dig i navesta o då har du den hela tiden.

och vem har din kläder då ta tillbaka dom så vi får se dig i andra tröjor HAHHAHAHA

2012-03-11 // 12:13:12
Emma

sv : varför skulle jag bara för ni vill att jag ska ha andra på mig ?

Jag väljer ju liksom själv och man köper ju liksom inte en "engångs" tröja och sen inte använder den men ärligt talat bryr jag mig inte om era åsikter skaffa dej ett liv och kolla in på mig om jag stör dej.

2012-03-11 // 13:52:56
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: