snabbinlägg vid poolen

Hej, jag ville bara säga en snabb sak innan jag börjar berätta lite vad ja gjort, det är att jag har inte bloggat nånting nästan för att det går ju inte att ladda upp bilder via iphone så då blir det inte så rolig blogg. Men ska försöka hinna lägga in bilderna på datan idag, åker hem på lördag :(
Igår tog vi bussen till nån stort shopping grej så jag köpte 2 tröjor , en mintgrön kjol från veromoda för det fanns här, och hel svarta converse ni vet sånna där utan ens vit sula, och armband typ, dagen innan köpte jag en lakers jacka, eh jag minns inte mer vad jag köpt men det kommer ja väll på som vanligt när jg precis publicerat inlägget.. Men ni får ha det toppen där hemma i sverige hörde att drt va fint väder där med här är det runt 45 grader, kram

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: