ULLARED IMORGON ! :D

mimmi&jag för typ tre veckor sen, hihi . Har inga bilder..

idag har jag inte gjort så mycket, vad på stan med ida en snabbis vid tolv.
sen bah segat .. Har varit sjukt trött ! Och jag borde plugga ti engelska-provet som är på onsdag.
men jag orkar verkligen inte, inte min spanska-lärare säger när jag lämnar fram mitt prov, att det ser
dåligt ut &jag kanske inte får G när jag hade pluggat varje kväll och verkligen lagt ner tid..
så då orkar man inte bry sig om man pluggar men sedan inte kan det ändå,
nej jag orkar verkligen inte bry mig, även fast jag vill det ..

yyes, ullared då . TAGGA . bussen går klockan fem på morgonen, hihi det är så mysigt att åka buss när det mörk.
plus att det tar ju 5 timmar, hihi mys i bussen med syster &hög musik i hörlurar då.
kanske bloggar någon gång under dagen imorgon, ifall blogg.se appen inte dampar !!

//TESSAN


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: