hur skönt med studiedag ?

heeeej igen TÖNTAR o.o

faan vill ha min telefon nu får panik på att

gå runt med en jävla tegelsten .. men iallfall

jag är med & tävlar om en iphone 4 och ärligt tror jag faktiskt att jag har en stor chans för dom har skickat massa mail till mig osv ..

 

som tex

(asså siffran innan är ett eget mail asså det är inte ett o samma mail alla är ifrån olika)

 

1.Tack för ditt deltagande i tävlingen win-iphone.se där du har möjlighet att vinna en iPhone 4.
2. Grattis !!
3 .Du har nu registrerat dig för tävlingen på www.win-iphone.se
4. Du har fortfarande möjlighet att komplettera ditt tävlingsformulär i 
tävlingen fritt-val.se där du kan vinna en iPhone 4, iPad 2 eller en iMac. 

och på ett mail stog det din vinst är skickad eller nått sånt men det står typ inte 
grattis du har vunnit eller ngt , aja hoppas ja vinner :D

// emma



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: