idol på fredag!

†  emma skriver

hejsan svejsan på er , inatt sov jag hos isabella vi hade skit roligt det var jag,cicci,claudia,madde & isabella !
vi var upp typ till klockan sex imorse sen skulle vi gå och lägga oss men jag kunde inte sova för det var för just så jag somna vid åtta imorse typ men konstigt nog vakna jag klockan halv tio och jag är faktiskt inte trött :o
men sen åkte jag hem ganska tidigt för jag var tvungen att på på konfirmationen ..
det va ganska kul idag förutom att vi hade gudstjänst i kyrkan boooring jag var tvungen att gå runt och sammla in pengar från folk som ville sjänka haha :)
men nu ska jag försöka hitta en fin design som tilda och jag kan ha för den jag verklugen vile ha fungera inte att ladda ner :( men tog henne mail som hade gjort designen så jag maila henne så kanske hon kan lägga in den !

ska på idol på fredag med mamma & lukas kommer bli jätte kul !
blir att träffa tilda imorn el på tisdag .
& så måste jag som vanligt PLUGGA !

kram

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: