sjuk idag..

eller aa igår va jag sjuk,
vi åkte och kolla på teater med klassen,plus några andra 7:er .
och sen känner jag bara att jag inte mår bra,  jag får värsta paniken
visste inte vart skulle ta vägen. Till sist va jag bara tvungen att spy
så jag springer ut & spyr .
asso shit emma fick ju med värsta paniken när jag sa ti henne att jag va tvungen att spy..
haha, emma gumman så söt du är ;*
EMMA COWARD JANSSON, MIN RÄDDARE I NÖDEN !

idag känner inte jag någonting :D
men va ändå tvungen att vara hemma, för säkerhetens skull :O

          

     foto&redigering - jag
                    
                        
                                                              

KOMMENTARER


kan du göra samma text fast med mitt o tuldas namn ocså för varan vrt as fula :)

2011-05-27 // 13:26:18
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: