hos tuva luva

hejsan sitter hemma hos tuvaluva med tilda och tuva så klart :D
vi har varit på hageby , vi skulle cykla men vi cykla tillbaka och tog bussen för vi orkade inte HAHAH lat maskar ;)
nu SKA vi se saw 3 eller 4 får se vilken det blir äre tråkigt väder ute så klart det blir mysigt med lite film .
som sakt idag ska tilda sova hos mig då ska vi se the orphan vet inte om jag stavade fel med det gjkorde jag säkert!
senare ska jag & tilda åka med min mamma & bror till gabriella khamis restaurang vi ska köpa mat till kvällen :D
blir att kolla på united & barca ikväll men ska inte sitta direkt och stirra bara kolla till ibland ;)

ALLA ÅKN TILL ALBREKTS PIZZERIA AS AS AS AS AS AS GOOOOD MAT DÄR ! BILLIGT O BRA!
HHAHAHAHHAHAHAHHA





KOMMENTARER


har du god pizza där ?

2011-05-30 // 14:55:14
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: