five days left .

jag kommer inte lämna dej föralltid ..

hejsan vakna vid åtta idag hörde mamma inne i sitt rum så gick in o la mig hos henne och somna om till klockan nio nu sitter jag är och väntar på att tuvaluva ska vakna och bli klar för jag ska träffa henne idag , sen vid två ska vi träffa tilda då ska vi dra till hageby :D
igår efter skolan var jag med tuva,ida,isabella,cicci & davve vi kollade på två filmer the final & the ring dom var sjukt bra men jag kunde inte sova igår kväll för jag tänkte på den där lilla flickan i the ring hon var sjuuuuukt läskig !
men nu ska jag snart gå upp och fixa mig lite mmåste städa mitt rum också för tilda ska sova hos mig idag :D
och så måste jag packa klart ! :)
the ring handlade om en en video om man såg på den videndog man efter 7 dagar. det var två tjejer ensamma hemma då är de ena tjejen där uppe och den andra där nere och den so,m är där nere står vid kylen sp säts den d'r videon på av sig sjäv i vardags rummet så hon kollar på den ! så den tjejen dör efetr 7 dagar sen kollar mostern till hon som dog på filmen så hon leter efter led trådar och så .. i filmen var det med en tjej som satt och kamma håret vid en spegel och den tejej var själva ''spöket'' eller vad man säger för hon var inlåst på ett rum i en lada och en dag kasta hennes mamma ner henne i en brunn och så dog hon där nere .
det är jätte svårt att förklara sådet ska låta bra men om ni inte har sätt filmen då är det ett måste att se den för den är as bra !
puss o kram

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: