busfabriken (Y)

hej på er alla ;)
kom hem för en stund sen åt nyss mat , jag var hos tessan .
vi var ju på busfabriken idag fy faaaaaaaaaaaaan vad kul det var asså hahhaah ni kommer få se massor med video klipp det blev boll krig o allt med massa barn haha o dom jag oss osv ..
vi köpte glass och tessan och jag fick as as as stooor fast det bara skulle vara en kula och tilda fick typ en halv kula så hon sa till hallå lite stor skillnad på stoleken :S dom där idioterna bara garva åt henne aja cp:n som praoa där -.-
vi tog masssssoooor med strössel o maränger vi fyllde på massor och sen köpte vi läsk och när den var slut så fyllde vi på mig slush men vi såg ''inte'' skylten så det stog ej påfyllning med STORA bokstäver HAHAHAH :D
sen när vi skulle gå hem så gick vi in till candyland och köpte lite små saker .
sen gick vi till bussen och då kommer smarta jag på att jag inte har mina nyklar med mig o min mamma o bror var på match nånstans så jag fick följa med tessan hem men precis när vi gick av bussen skulla jag ta upp min mobil och gissa vad som låg där mina nyklar så då var vi tvunga att gå till mig från tessan haha (Y)
då åt jag sen åkte vi till hageby för tessan skulle köpa present till sin mamma eftersom det var morsdag idag :D
hoppas tessan läger ut bilderna o video klippen så snart som möjligt :)
hare bra puss :*

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: