stockholm - grönan

&l
:Ddagen var bäst med tessan , johanna & lukas och såklart mormor :D
vi hade sjukt roligt vi åkte : t;/div>
kvasten- ganska kul
flygandemattan- rolig
twister- as rolig
jetline- fett rolig
popexpress-mådde illa som fan så inte så kul.
extreme-rolig , men var rädd som fan för glömde lägg ifrån min mibil så var nära
att tappa den + jag trodde den där saken man har runt sig trodde jag
skulle öppnas för vi satt i den värsta av alla .
lustigahuset- as roligt
skrattkammaren-rolig (kommer bidler)
lillafrittfall - rolig :D
vildamusen- as rolig
-
jag vågade inte åka insane (stavning) , fritt fall eller kanonen men blev sugen på
att åka kanonen men sa inget till tessan för hon hade tjatat hjäl mig ;)
-
fyfan bussresan var as jobbig för alla utom vi och 6 till var suianer så alla
sjöng , klappa händerna, skrek , vissla spang och lekte i bussen .
gammla tanter sjöng och bussledaren eller vad man säger sa till dom men dom ba men hon
har så vacker röst då sa ledaren jag det kasnke hon har men vi vill inte höra vi vill kunne sova
men dom brydde sig inte så jag fick damp på dom ocyh skrek HÅLLKÄFTEN men dom brydde sig inte
sen börja jag sjunga björnen sover så högt jag kunde för dom skulle fatta att dom var skiiit jobbiga men då börja dom sjunga bagiye , suryoye nana suryoye nånting åhhh jobbiga trodde att surianer var normala som sötnosarna bella och ilona men tydligen inte dom :S
-
men nu är jag hemma iallafall , nu har jag bara kvar danmark en vecka och köpenhams tivoli och sen liseberg :D
& pappa kommer hit snart :D :D :D :D :D

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: