förlåt.

hejsan förlåt men jag har inte haft mycket tid till att blogga har in inte vart hemma . jag hade tänkt blogga via min mobil när jag åkte till landet o när jag var där men det fanns ingen täckning eftersom det är ute i skogen typ hah.
igår kunde jag ju ha bloggat om jag tänkte på att jag hade mobilen jag kunde bloggat med , men igår var jag med tilda o isabelle typ till 11 sen kom mamma och hämta mig då åkte vi direkt till ikea kom hem typ vid halv fyra då sprang jag till tilda för att följa med henne till mediamarkt .
jag älskar henne kamera den äR AS BRA . men lite dyrt tycker jag med 7600kr för en kamera men hon fick ju massa tillbehör till men ändå . hihi
men nu är ju klockan 7:11 hade tänkt att ringa och väckta tilda vid halv nio för sen ska vi ut o springa när hon vaknat och är klar .
puussss :*

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: