film dags.

hej, jag har tänk på en sak, varje gång jag kommer hem på kvällarna sitte rjag först vid datan och sen sätte rpå en film. De kan låta tråkigt men asså, jag älskar att se film på kvällarna. och sen va inne på facebook osv.. är ett måste !.
idag var jag med tuva och emma. först på morgonen sprang jag och emma, tyå i 40 minuter, sen gick vi hem till mig och bada typ 33 grader i poolen, fett nice för vi var varma så vi nästa dog, sen kom tuva då gick vi till ica och köpte glass, sen på kvällen chilla vi, vi skulle sätta på en bra låt och sen dansa med vi kom inte på vilken låt vi skulle dansa till så a.
Tänkte lägga in lite mer bilder från igår, som vi tog med min kamera.
--------------------
måste bara lägga in en söt bild på sötnosen tuva

KOMMENTARER


sv: jätte söt blogg!:D

2011-06-28 // 11:43:48

sv: jätte söt blogg!:D

2011-06-28 // 11:43:53

fina bilder !

2011-06-28 // 11:46:52

hah tilda jag älskar också att se en film innan jag sover, så himlans skönt. :D

puss, <3

2011-06-28 // 12:29:12
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: