dagen .

hejsan idag vakna jag av att telefonen ringde , det var min brors frita fröken som sa att han skulle vara på frita omen kvart för dom skulle åka till folkparken , så det var bara att klä på sig och så på en kvart sen skjutsa jag honom till skolan men cykeln , sen åkte jag till ida .
hon blev nog förvånad att jag kom så snabbt för hon ringde mig kvart över nio och då hade jag precis vaknat ..
men jag var hos henne halv tio ÄR MAN SNABB SÅ ÄR MAN .
sen drog vi till stan då köpte jag det som jag la ut + en byx/shorts dress för 50 :- på bikbok .
jag tänkte köpa tröjan på första bilden men tyckte det var lite dyrt med 200 för ett linne !
men sen när vi kom hem så hitta jag samma linne på en annan affär fast på datan för 149 :-
så ska kanske beställa det om det kommer in min stolek .
hoppas att det kommer in för jag vill verkligen ha det !!
syns inte så bra men .. detta var fdrån bikbok .
nej kolla precis hemsidan nu där det andra linnet fanns fan det är slut nu kommer inte in igen finns inte ens bild kvar ..

KOMMENTARER


2011-06-27 // 12:09:51

fiffaaan va fint ! <3

2011-06-27 // 12:10:49
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: