smäller av snart .

hej dagen har varit suuuper tessan räddar min dag!
vaknade vid halv nio idag , fyfan igår kom vi hem från danmark vid tolv på kvällen fyfan vad det blixtrade typ en blixt för varje sekund kändes det som det blinka över hela himmlen .
idag ringde tessan mej och frågar om hon kan sova hos mig för att hennes förädrar ska iväg & johanna hennes syster också och hon ville inte följa med !själv klart gick det bra !
senare följde vi med min mamma & grannen till ingelsta , där köpte jag ett par skor .
sen drog vi hem och då bytte jag om sen cyklade vi runt lite som vanligt .
sen träffade vi tuva så var vi med henne sen träffa vi isabella också tills nu kom hem 00:30 typ aa för tio min sen :D
vi har suttit i flrea timmar och nördat JUSTIN BIEBER klipp fan blir beroooooooendeee av han !
jag har så jävla ont på ena sidan av min mage så jag tror jag smäller av snart !
men ska lägga in en liten bild nu på skorna :)


inte världens bästabild men den får duga .

99 :-

// EMMA

KOMMENTARER


ida

emma är du arg på mig ?

2011-07-24 // 10:24:46
ida

är du arg på mig ? :o

2011-07-24 // 10:30:35

grymt snygga skor! vilken butik?

2011-07-24 // 12:36:20

vilken butik har du köpt dom ?<3

2011-07-26 // 12:39:28
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: