emma, jag får fucking damp på dig ;)

hahah, emma hela tiden "jalla lägg upp bilder osv ", får paaaaaaaaaaaaaanik på henne.
hehe för jag orkar ju inte,men jag ska. Någon gång i livet :)

sov hos emma elfström med amanda whålin från igår till idag, haha bästa natten ever !
vi sov inget, verkligen ingenting. Ingen va äns trött. haha ^^
Plus hennes mamma jobba natt, och hennes plast-pappa va i turiket med hans son&hans flickvän.
Så.. Vi va ensamna hemma hela natten, fett kul . :D
fast emmas mamma kom hem klockan sex på morgon, haha och såklat va vi vakna då ;)
 och sen efter en halvtimma så åkte hon igen :o
så hade vi ingenting att göra och orka sova lixom..
Så vi snacka lite, spela kort osv..
sen vid vid sju så åt vi frukost, sen vid kvart i åtta gick vi ut och hade typ lite no life..
Vid klockan tio så åkte emma&jag till badhuset, hehe amanda va sjukt trött eftersom vi inte hade sovit något så hon orka inte följa med.. Hihi.
oherregud på badhuset, världens snyggast kille hitta jag där, hih (A)
så sjukt söt va han! Helt jävla sjukt ..
men nu är jag hemma och ska packa upp osv, imorgon kanske blir båten, fårse puss




KOMMENTARER


nice blogg =)

2011-07-28 // 22:21:37
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: