danskar = svenska ? NAE !

HAHAHAH , omg kolla vi var på mc donalds nyss och då så beställde vi en cheeseburgare till mig o en pomme o nåra saker till dom andra , sen när vi får maten så frågar hon vill ni ha ketchup vi ba ja ? & då fick man betala för ketchup vi tänkte ofta man tar betalt för ketchup.
sen när tar maten har vi fått två exrta pommes och två cheese till mig men jag skulle bara ha en ..
aja det var ju bara bra ;)
sen så ville vi ha salt för man fick inte ta det själv så mormor gick och skulle frågha om salt hon ba vi köpte pomme förut kan vi få¨salt då ger hon mormor en pomme med salt mormor börja asgarva haha :)
senare kommer det in en ung kille på mc omg han var knööööööööl full herre gud han rammlade oallt han beställde maten sen gick han utan maten men han hade betalat när när han går ut så hämtar han cykeln och tar in den på mc donalds man ba okej ? så rammlar han in i glas dörrarna med hela fucking cykeln .. sen går han ut efter typ 3 min och rammlar med cykeln över en skylt han rammla ca 30 gånger en gång rammla han in i en bil med cykeln aa katastrof stakarn mamma tänkte gå ut o hjälpa han men sen kom det några andra o hjälpte han senare gick han iväg typ 1 meter då tappar han sitt godis han köpt och trampar på det .. sen rammlar han med cykeln igen så personalen från mc fick ringa polisen för det var ju farlig för han för det är ju värsta trafiken här !
aa sen gick han iväg men polisen kom aldrig ? :O
sen såg vi han inte mera !
då skulle jag på toa och då fanns det lite toapapper så det räckte men det tog slut så jag skulle gå och säga till jag bara toalett papret är slut hon i kassan fatta inte svenska jag bara toa papper SLUT hon sa ngt om papper jag ba ja sen ger hon mej majonäs hahahahha omg våga in säga något så jag gick till mamma och dom o snacka om jag garva haha man ber om toa papper och får majonäs ? hahah stackarns henne tänk alla olika språk dom  snackar med henne varje dag , men hon borde lära sig .
pallar inte lägga in bilder nu men gör det imorn för vi ska på tivoli imorn då lägger jag in dom bilderna samtidigt :)
// eemmmaa

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: